Produktplacering – er det redningen for børnebøger?

Kari Sønsthagen har anmeldt min nye billedbog “Ufo alarmen” i Berlingske Tidende. Den var bestemt ikke hendes kop te, og bogen ender på 3 stjerner. Men alligevel er jeg ganske glad for anmeldelsen – for Kari gav mig en god idé. Hun skriver blandt andet:

“Alarmen, der advarer drengen Frederik om, at han er ved at tisse i bukserne, står så centralt, at man forventer, at alarmproducentens navn dukker op.”

Selvfølgelig, det er jo det, jeg skal. Produktplacering … det må der være penge i.

Advertisements

2 thoughts on “Produktplacering – er det redningen for børnebøger?

  1. Kære Morten

    Produktplacering kan vi hjælpe med i filmatiseringen af din bog.

    Vi har endnu ikke fastlagt et etisk reglsæt for produktplacering i børnefilm, så det vil være en kærkommen lejlighed, til at få et på plads.

    Med venlig hilsen
    Pierre Bennorth
    SkjultReklame.dk

Skriv et svar

Udfyld dine oplysninger nedenfor eller klik på et ikon for at logge ind:

WordPress.com Logo

Du kommenterer med din WordPress.com konto. Log Out / Skift )

Twitter picture

Du kommenterer med din Twitter konto. Log Out / Skift )

Facebook photo

Du kommenterer med din Facebook konto. Log Out / Skift )

Google+ photo

Du kommenterer med din Google+ konto. Log Out / Skift )

Connecting to %s