Min nye letlæste børnebog “13 betyder uheld” er udkommet på Alinea

Harald bor i huset med 13 etager, hvor der bor et monster i affaldskælderen. 13 betyder uheld, og uheld er der nok af for Harald og hans far. Pludselig går farmand i koma med stress, og så må Harald overtage hans job. Harald bliver vicevært i huset med 13 etager, og pludselig sker det værste, som kan ske. De voksne fanger Harald og kaster ham ned i skraldeskakten. Ned til monsteret.

Bogen er den første ud af tre bøger om Harald og kældermonsteret. Bogen er letlæst, lix 8, og henvender sig til børn fra 7 år som selvlæsning. Bogen er fornemt illustreret af Otto Dickmeiss.

Reklamer

Skriv et svar

Udfyld dine oplysninger nedenfor eller klik på et ikon for at logge ind:

WordPress.com Logo

Du kommenterer med din WordPress.com konto. Log Out / Skift )

Twitter picture

Du kommenterer med din Twitter konto. Log Out / Skift )

Facebook photo

Du kommenterer med din Facebook konto. Log Out / Skift )

Google+ photo

Du kommenterer med din Google+ konto. Log Out / Skift )

Connecting to %s