Min letlæste bog “Amirs alfabet” er udkommet som ebog

“Amir er træt af skolen. Man skal altid skrive bogstaver. Det gider Amir ikke. Han laver sit helt eget alfabet. Et alfabet hvor man skriver med tegninger. Men en dag er Amir forsvundet. Han har efterladt et brev til mor og far. Brevet er skrevet med Amirs alfabet. Han har tegnet en stor fugl og en lille fugl. Mor og far forstår ikke brevet. Hvor er Amir gået hen?”

“Amirs alfabet” har fået en overordentlig positiv lektørudtalelse:

“En lille fin bog for de 8-11-årige til læsetræning (lix 16) med stift bind og god
forside, der afspejler handlingen. Kan bruges både til selvlæsning og til
emnearbejde i skolen.”

Siger lektøren Pia Petersen, som konkluderer:

“God letlæst bog der rammer ind i børnenes lyst til at skrive i koder og lave deres egne alfabeter. Jeg ville ønske, at vi havde haft bøger som denne, da jeg var lille, til at supplere Læs og forstå 2-4″

Køb bogen, hvor du køber ebøger:

Morten Dürr

Saxo.dk
mubook.dk
Booksnob.dk
Storybag.dk
Riidr.dk
Mibook.dk
Bog og ide
Digibooks.dk
g.dk
Gutenbog.dk
Hjemve.dk
Williamdam.dk

Reklamer

Skriv et svar

Udfyld dine oplysninger nedenfor eller klik på et ikon for at logge ind:

WordPress.com Logo

Du kommenterer med din WordPress.com konto. Log Out / Skift )

Twitter picture

Du kommenterer med din Twitter konto. Log Out / Skift )

Facebook photo

Du kommenterer med din Facebook konto. Log Out / Skift )

Google+ photo

Du kommenterer med din Google+ konto. Log Out / Skift )

Connecting to %s